loading...
حداکثر کردن امنیت
امیری بازدید : 57 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)

نحوه سرمایه گذاری در ترکیه - بهترین سهام ترکیه و ETF

 

خلاصه اجرایی - سرمایه گذاری در ترکیه:

  • ترکیه یک کشور نوظهور با پتانسیل رشد بالا است ، بسیاری از سهام ترکیه (به نظر من) بسیار کم ارزش هستند.
  • در زیر می توانید مجموعه ای از سهام ترکیه را که برای اقتصاد ترکیه ضروری است ، مشاهده کنید
  • بورس سهام ترکیه ، ریسک ارزی هنگام سرمایه گذاری در ترکیه و تجزیه و تحلیل SWOT از بازار سهام ترکیه نیز توضیح داده شده است.
  • اگر نمی خواهید در تک سهام سرمایه گذاری کنید ، ETF می تواند یک گزینه عالی برای سود از فرصت ترکیه باشد.
  • تحلیل بازار سهام ترکیه - آیا باید در ترکیه سرمایه گذاری کنید؟
  • سرمایه گذاری در سهام ترکیه اگر تمرکز شما روی رشد بلند مدت باشد سودآور است.

 

 

من نمی دانم که آیا از "ماشه" در ترکیه برای کشاندن کشور به درگیری بیشتر استفاده می شود یا ترکیه در رشد کم و ارز ضعیف تر گیر کرده است ، اما این عدم قطعیت خیلی زود تغییر نمی کند. در این بین ، هنوز زمان مناسبی برای خرید سهام ترکیه است.

ترکیه دارای ویژگی های جذاب بسیاری به عنوان یک کشور است. این کشور در حال ظهور ، غنی از منابع طبیعی ، دارای جمعیت جوان ، سابقه طولانی ، و رشد فوق العاده بالقوه است. با بدهی کم حاکمیت ، دولت ترکیه تصمیمات هوشمندانه ای برای کاهش کسری بودجه دولت اتخاذ می کند.

به لطف رشد اقتصادی قوی و تورم کم ، کسری در واقع در شرایط واقعی کاهش می یابد. خطر ترکیه برای ثبت شرکت در حال حاضر بسیار کم است. در حال حاضر ، در سال 2017 بازار سهام ترکیه حدود 6 برابر سود معامله می کند و بسیاری از سودآورترین شرکت ها هنوز هم کم ارزش هستند.

 

به نقل از مشاوران درخت سفید (http://wtthome.com/) :

سرمایه گزاری و ثبت شرکت در ترکیه توسط ایرانی ها به نسبت جمعیت، بیشتر از سایر کشور ها بوده است. مراحل و قوانین ثبت شرکت در ترکیه تقریبا مشابه با قوانین ثبت شرکت در ایران می باشد. برای ثبت شرکت شما نیازی به داشتن اقامت ترکیه ندارید، البته با ثبت شرکت بلافاصله می توانید اقامت یک ساله در ترکیه دریافت کرده و بعد از 5 بار تمدید، اقامت دائم اخذ نمایید.
 دقت داشته باشید این روش اگر فقط برای اخذ اقامت استفاده شود؛ پر هزینه خواهد بود. در صورتی که هدف شما از ثبت شرکت صرفا اقامت است، پیشنهاد می کنیم دیگر راه های اخذ اقامت ترکیه را مطالعه و مسیر بهتری را انتخاب نمایید.


بازار سهام ترکیه - قبل از ورود به آن چه باید بدانید؟

 

مهمترین چیزی که باید بدانید این است که یک سبد سهام ترکیه راهی برتر برای سرمایه گذاری در ترکیه است و سرمایه گذاری است که می توانید از آن سود ببرید حتی اگر این کشور درگیری بیشتری داشته باشد. سرمایه گذاری در یک سبد بلند مدت سهام ترکیه امکان رشد قابل توجه پرتفوی شما را دارد (احتمالاً بیش از دو برابر).

شما می توانید در هر زمان بدون دردسر خرید و فروش کنید. تا زمانی که سهام را در اختیار داشته باشید ، در اقتصاد ترکیه سرمایه گذاری می کنید و بنابراین در برابر خطر سیاسی سرمایه گذاری در خود کشور محافظت می شوید. با تعداد زیادی مشاغل در ترکیه ، می توانید مطمئن باشید که همیشه مبلغ خوبی در حساب شما وجود خواهد داشت. با سرمایه گذاری اولیه خود ، شما یک سرمایه گذار کوچک خواهید بود و قادر به حرکت در بازار نخواهید بود ، اما در بلند مدت ، این بازدهی ثابت و ثابت را برای شما فراهم می کند که در معرض اقتصاد ترکیه قرار خواهید گرفت.

مشکلات سیاسی اخیر ترکیه فقط مختص ترکیه نیست. این اتفاق در کشورهای مختلف در حال ظهور مانند برزیل و روسیه رخ داده است. در مورد ترکیه اما این امکان را دارد که یک فرصت مناسب برای راه اندازی شرکت های مختلف باشد.

 

همه چیز در مورد ارز است.

طی چند سال گذشته ، سرمایه گذاران در بازارهای نوظهور بسیار منفی بوده اند. از یک سو ، تصور اینکه در این زمان با تورم کم ، هیچ کشوری نباید بیش از 6 درصد در سال رشد کند ، کمی سخت است. با این حال ، بازار سهام ترکیه نسبت به بازارهای توسعه یافته دست کم گرفته است. در بازارهای سهام جهانی ، بازارهای نوظهور کاهش یافته اند ، در حالی که بازارهای پیشرفته نسبتاً ثابت مانده اند.

در سالهای اخیر عملکرد بازار سهام ترکیه بسیار دلگرم کننده بوده است. در مقایسه ، شاخص بازارهای نوظهور MSCI حدود 30٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که به معنای بازده سالانه بیش از 8٪ است. این شاخص بسیار گرانتر از بازار سهام ترکیه به نظر می رسد.

 

آماری درباره سرمایه گذاری در ترکیه

به گفته ریاست دفتر سرمایه گذاری جمهوری ترکیه ، علی رغم چشم انداز ناخوشایند برای سرمایه گذاری مستقیم خارجی ، ترکیه سالانه 14 درصد افزایش سرمایه گذاری مستقیم داشته است.
بر اساس داده های اولیه وزارت صنعت و فناوری ترکیه ، بین ژانویه و مارس 2019 ، آذربایجان بزرگترین سرمایه گذار در ترکیه بود ، اولین سرمایه گذاری در تاریخ این کشور.

 

در سال جاری ، ارز TRYTOM = D3 تقریباً 40 درصد در برابر دلار از دست داده است که ناشی از نگرانی در مورد رشد اقتصادی اردوغان و درخواست های مکرر او برای کاهش نرخ بهره علی رغم تورم بالا است.
ترکیه با متوسط ​​رشد سالانه تولید ناخالص داخلی واقعی (تولید ناخالص داخلی) 5.6 درصد بین سالهای 2002 و 2016 دارای رشد اقتصادی پایدار است.

 

مایه گذاری جهانی UNCTAD 2020 ، میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی به طور قابل توجهی به 8،4 میلیارد دلار در سال 2019 کاهش یافته است که از 13 میلیارد دلار در سال 2018 (-35٪) کاسته شده است.
نقاط قوت: جمعیت جوان و رشد مداوم اقتصاد
مزایای اقتصادی این کشور بیانگر سرمایه گذاری در موجودی کالاهای ترکیه است. نگاهی به رشد نشان می دهد که در چند سال گذشته متوسط ​​رشد اقتصادی 7.0 درصدی مشاهده شده است.

 

می توان فرض کرد رشد اقتصادی بیش از حد متوسط ​​باشد. جامعه بسیار جوان ترکیه دلیل این امر است. در حالی که میانگین سنی در اکثر کشورهای اروپایی 47 سال تعیین شده است ، در ترکیه 31 سال است. قدرت جمعیتی ترکیه نباید باشد.

 

پشنهاد ما به شمایی که می خواهید سرمایه خود را بیشترین امنیت در ترکیه استفاده کنید ، ثبت شرکت در ترکیه می باشد.

برای دریافت اطلاعات جامع ثب شرکت در ترکیه می توانید از مطالب و مشاوره رایبگان مشاوران درخت سفید استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 2,945