loading...
حداکثر کردن امنیت
امیری بازدید : 58 یکشنبه 20 مهر 1399 نظرات (0)

 

دوربین های مادون قرمز می توانند دوربین مدار بسته جدید باشند

 

شرکت های تصویربرداری حرارتی خود را در ماه فوریه یافت. این شرکت درآمد کمتری از آنچه انتظار می رود برای سه ماهه چهارم سال 2019 گزارش داد، باعث شد که فروش آن باعث شود نزدیک به 60 درصد سهام خود را کاهش دهد.

اما این قبل از آن بود که کروناویروس اقتصاد ایالات متحده را خاموش کند.

اکنون، آمازون برای نمایش کارگران، تصویربرداری حرارتی در زمان واقعی را در مراکز تحقق خود نصب می کند. این گمانه زنی وال استریت در مورد شرکت های تصویربرداری حرارتی مانند FLIR است که در روزهای اخیر شاهد تقریباً 20٪ سهام آن بوده است. این شرکت می گوید که در هفته های گذشته نیز شاهد افزایش تقاضا بوده ایم.

دوربین مادون قرمز دید در شب

عزرا مریل، مدیر بازاریابی برای FLIR می گوید: "ما به وضوح شاهد علاقه قابل توجهی برای دوربین های حرارتی برای این مأموریت بوده ایم." "در هر کجا که نگاه کنید، مردم در تلاشند تا پیدا کنند چگونه می توانند به بهترین وجه ایمنی را برای افراد شاغل فراهم آورند ، افرادی که مسافرت می کنند ، افرادی که به فروشگاه می روند."

شرکت هایی مانند آمازون، کازینوها و سوپر مارکت ها برای کمک به شناسایی کارگران بیمار و مشتریان در مقیاس ، دوربین های حرارتی را تصویب می کنند. دوربین های حرارتی قادر به تشخیص دقیق دمای بدن مانند دوربین هایی که توسط FLIR تولید شده است حدود 20 سال است که قبلاً چرخه های مشابه تقاضا را مشاهده کرده اند.

مریل می گوید، از زمان سرمایه گذاری این شرکت در فناوری در سال 2003، به ویژه در هنگام شیوع SARS ، H1N1 و ابولا، علاقه به دوربین های حرارتی که قادر به تشخیص دمای بدن بالا هستند، چندین برابر شده است.

"ما به وضوح شاهد علاقه شدید دوربین های حرارتی برای این مأموریت هستیم."

گری استراخان، بنیانگذار شرکت Infrared Cameras Inc. به تلگراف گفت که به طور معمول تقاضای تصویربرداری حرارتی در اطراف شیوع بیماری وجود دارد.

اما جدول زمانی مبهم و مقیاس پاندمی کوروی ویروس فعلی ممکن است بدان معنی باشد که این فناوری می تواند علاقه پایداری را تجربه کند و حتی ممکن است در مغازه ها و فضاهای عمومی به یک حالت عادی جدید تبدیل شود.

مرتبط: ارتقاء کردن امنیت دفاتر


Strahan گفت: "من اعتقاد دارم شما می خواهید كه دوربینهای مادون قرمز به اندازه دوربین مداربسته متداول شوند."

دوربین های تصویربرداری حرارتی می توانند در چند نوع مختلف عرضه شوند. برخی از آنها می توانند دستی یا روی سه پایه بنشینند، و برخی دیگر می توانند در مکانهایی مانند پاسگاه های امنیتی تبدیل به تاسیسات دائمی شوند. غربالگری معمولاً شامل ایستادن در مقابل دوربین برای لحظه ای و از بین بردن عینک مانند عینک است. دوربین به نظر می رسد گرمترین مکان های صورت را نشان می دهد ، معمولاً مجاری اشک بر حسب مریل، و دمای پوست را تعیین می کند.

با این وجود، دقت در حاشیه های باریک دو تا سه درجه تضمین نمی شود که تفاوت بین یک بزرگسال سالم و کسی است که ممکن است تب داشته باشد. دوربین های حرارتی مانند FLIR می توانند 3.6 درجه فارنهایت را در زیر یا دمای واقعی یک فرد بخوانند. در یک آزمایش سیمی، یک دوربین FLIR دمای نویسنده را دو درجه سردتر از دمای واقعی بدن خود می خواند.


شرکت هایی مانند Draganfly در حال معرفی بیماری تب هوایی از طریق هواپیماهای بدون سرنشین هستند و از استرالیا و کانکتیکات شروع می کنند. به گزارش فوربس، در چین، شرکت هایی که دوربین های سنجش دما دارند که می توانند بسیاری از افراد را به طور همزمان نمایش دهند ، هزاران واحد فروخته اند افزایش ده برابر در تجارت معمولی. صحت این ابزارهای کنترل حرارتی جرم ناشناخته است.

مریل می گوید ، از نظر تاریخی ، بزرگترین مشتری برای تصویربرداری حرارتی ایستگاه های بازرسی امنیتی در آسیا بودند. از زمان وقوع SARS در سال 2003 در کشورهایی مانند سنگاپور از دوربین های حرارتی استفاده شده است. اما با افزایش تأثیر تاج ویروس ، تقاضا جهانی شده است.

مرتبط: سیمپلی سیف برای امنیت منزل

مکانهای کاری در ایالات متحده معمولاً معاینه بهداشتی را بر روی کارگران انجام نمی دهند. برایان باری ، رئیس شرکت مشاور F. Curtis Barry & Company گفت: "قبل از Covid-19 ، افرادی بودند که همیشه از آنفلوآنزا مطلع بودند ، اما بررسی سلامت و رفاه وجود نداشت." مشاور انبارداری که مشتری آن شامل آمریکایی عقاب ، شرکت تأمین تراکتور و LL Bean می باشد.

"من معتقدم که می خواهید دوربین های مادون قرمز به اندازه دوربین مدار بسته رایج شوند."

بخشی از دلیل این امر قانونگذاری است: برای جلوگیری از تبعیض برای معلولیت یا مشکلات بهداشتی، قانون گذاران ایالات متحده برای محافظت از کارگران یک سری از قوانین حفظ حریم خصوصی را تصویب کرده اند. به عنوان مثال قانون آمریکایی های دارای معلولیت، آزمایش های پزشکی تحت نظارت کارفرمایان را ممنوع می کند. باری می گوید، در پاسخ به بیماری همه گیر فعلی، او شنیده است که دستورالعملهای مختلفی درباره تسهیلات در مورد قانونی بودن آزمایش سلامت کارمند از ایالت به ایالت داده شده است.

در اوایل ماه آوریل، کمیسیون ملی فرصت های اشتغال مساوی دستورالعمل های خود را از دست داد. اکنون، تا زمانی که داده ها مطابق با مقررات ملی محرمانه نگه داشته شوند، کارفرمایان می توانند علائم بیماری کروناویروس را بخواهند و درجه حرارت بگیرند. با این راهنمایی، شرکت های ملی مانند آمازون، والمارت، کروگر و Home Depot آزمایش دمای کارمندان را آغاز کرده اند.

کارشناسان بهداشت و درمان خاطرنشان می کنند که دوربین های حرارتی یک گلوله نقره ای برای شناسایی و ردیابی کوراو ویروس نیستند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش می دهند که افراد می توانند این بیماری را بدون علائم حمل کنند یا بیماری را قبلاً منتقل کنند.

حداکثر کردن امنیت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 661
  • بازدید کلی : 2,938